haha,-


        < ------ haahaa, jag hittade den på hemsidan :3

assåååååå daaaaaaaaaaaaaaaamp. Jag kommer in på hundparken, men det blir as dampigt för när jag väl kommer in så kan jag inte gå nånstans än till typ mitt i ingenstans, MEN BAJS. ajja, man ska inte gråta över spilld mjölk som en gammal tant sa till mig :o jaja.
nu är jag trött, men jag ska sova, jag vet inte hur, för jag kan inte, det går inte,, ajja, FAN JAG SVÄR det var den roligaste idrotten någonsin! haha och inte det med att vi hittade ett par vita kalsonger när vi skulle gå upp till idrotten, men vi lag ''gul'' vann :D jag gjorde typ 7-9 mål 8) *stolt*
jamen nu ska jag försöka sova.. Godnatt & puss på er kära läsare!

Byeee


 liten härlig sommarbild... 8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0