har inte bloggat på länge :s

Tjeeeeeeeeeena. meeh. jag har agerat tv nörd hela helgen för ingen ville visst vara med mig (y)
så jag har tillbringat den mesta tiden med mamma, vi har ridit hela helgen + att vi var till H&M bara för att mamma hade 10% rabbat >.> så jag har nya kläder för 610,50kr 8) värsta aweesome,
vi skulle köpa en munkjacka och ett par jeans, men vi hittade till en början inga munkjackor så jag hittde en svart jättefin cardigan 8D före det så testade jag jeans hittade ett par för 400kr (y) sen så hittade vi ett linne som jag kunde ha till min cardigan. vi hittade en svart munkjacka sen, men då sa mamma att jag fick välja mellan en munkjacka elr ett linne och en cardigan, jag valde ofc linne och cardigan efterom jag tyckte det var liiiiiiiiite onödigt med en till munkjacka,                                     ( fick en grå i julklapp..)

en jaja. jag har inte berättat vad jag fick i julklapp btw 8oo
kommer här.. :

1.Cupcake bok.
2.Tinker,plast häst.
3.Shetlandsponny, plast häst.
4.En röd sjal.
5.En grå munkjacka.
6.En felitån 8D ( telefon om ingen fattar.....)
7.Underställ

jag tror jag inte fick nå mer. men jaja.           

                                 

bara för att jag blir så bra på bild.. (nooooooooooooooooooot)


Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0