Mjau?

Tjeeeeeeeeeeena. Tass sprang och jama som faaaaaaasen, och sen lyfte jag upp henne, då slutade hon >.<   Fin information.. Men nej, jag ha inte gjort något speciellt idag (y) Jo, jag red med mamma, jag red på ofc på Blakkur, vi kom till Smällav (Linnea och Martins hus..) då fick häst rackarn för sig att han skulle galoppera förbi Faxi.. Det var bara det att jag fick inte stopp på Blakkur XD Han bara sprang och sprang.. <.>  Helt omöjlig den lilla gulliga skithästen x> jag ska bli liiiiiiite socialare.. men för alla läsare som har mitt nummer, jag kan inte skicka sms, jag kan heller inte ta emot.. då står det Meddelandet Skadat ... så tyvär. om ni vill nått så ring x) 

0761137690  c:

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0