upsie :$

Tjeeeeeeena. *sry* jag har fan inte bloggat på aslänge.. har inte orkat.. men jaja. jag sitter här och proppar i mig chips.. ska kolla på andra sidan häcken XD Jag har passat på att ha film weekend.. :> ni ska få se min lista över filmerna!  HAHAAHAHAHAAHAH, SAANNAAAAA ;d jag tror jag blir lite sisådär galen på dig xD hon.. hade gått fram till killen jag gillade och pratade med hnm.. och förstås om mig. owo. så jag sitter och väntar på att han ska logga in på msn.
nu ska ni få se min lilla lista över filmerna..


Måndag; Twilight
Tisdag; New Moon
Onsdag; Eclipse
Torsdag; På Andra Sidan Häcken
Fredag; Sagan Om Ringen - Extended
Lördag; Förmodligen så ska jag kolla på Avatar igen,, den är så fett braaa! :>

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0